Blogg.se gör mig galen

2009-10-11 - 22:27:10



# Min busiga snutte


Ibland blir jag bara så galen på blogg.se! Jag har suttit med bloggdesignen nu i typ 2 timmar? Emellan åt är det error och sidan kan inte visas. Och emellanåt blir det inte alls som jag vill. Jag blir så frustrerad och sen segar det som fan. Då blir man så motiverad till att göra dessa saker.

Teknik är jävligt bra när det fungerar, men när det inte gör det är det bara idiotiskt!

Nu ska jag duscha, plugga och sen sova. Har skjutit på pluggandet eller nej egentligen inte det är blogg.se's fel! Hade det inte strulat så mycket hade jag redan pluggat för länge sedan, men nu sitter jag här och har inte pluggat ett skit till provet imorgon, suck! Tur jag sov innan så jag kan kämpa och vara uppe ett tag till. Jag måste läsa igenom kapitelet innan sängen, jag kan det rätt bra men endå.

Imorgon är det ny vecka, som betyder mer prov, mer krav och ännu mera stress! Bara bita tag i det direkt, om 2 veckor är det över för då är det både höstlov och 6 veckors praktik! Det går bara att älska.
Kommentarer
Postat av: Cornelia

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-13 @ 20:35:44
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0