En helt vanlig måndag

2009-10-12 - 21:29:24





#1 jag som kör bil, #2 bästa Calle som käkar, #3 sötaste Karlsson och #4 älskade snuddie igen.


Jag börjar tröttna på blogg.se nu, har väl tagit 30 minuter för mig att ladda upp dessa 4 bilderna? Jag får snart frispel. Tur jag pluggar lite samtidigt annars hade jag verkligen fått frispel!

Skolan idag har bestått av redosvisningar, prov, klassråd, sär-klassen som haft föreläsning och roliga kommentarer. Efteråt körde jag tillslut hemåt, där det blev datan och det fruktansvärt roliga klippet jag visade er innan. Jag skratta så jag grät, jag vet inte om det kallas torr humor eller något annat?

I stallet blev det en skritt runda direkt men pollen, 1 timme var vi ute. Det var en perfekt runda för honom efter gårdagen! Men på vägen hem var där en jätte stor traktor och jag var beredd att gå hela vägen tillbaka men jag fick faktiskt förbi honom? För några månader sedan hade det varit totalt omöjligt kan jag säga. Men nu fixade han det, åh vad jag blev stolt! Han kan om han vill, det är inte alltid självförtroendet räcker till men då får man helt enkelt hjälpa honom på traven, så fixar vi det tillsammans!

Denna veckan är faktiskt ganska så lugn med plugg, himla skönt!

Imorgon är det tisdag, skolan med lite roliga och lite tråkiga ämne + att hästen ska få hoppa lite! (Y)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0