Jag ser ljuset i tunneln!

2009-10-14 - 14:50:17

De senaste veckorna har jag haft otroligt mycket, här är en lista på dem största grejorna jag har gjort; redovisat mitt depressionsarbete, skrivit prov på grupprocesser, prov i historia, prov pedagigiskt ledarskap, opposition på ett arbete, redovisning samhälle, svenskaprov om renässansen och nu har jag ockå lämnat in min bok recension!!!! Jag känner mig faktiskt hel grym! Magnus ställde in sista samhälleB provet om EU och det är otroligt skönt, för nu har jag bara religion prov om judendomen och en filmanalys kvar. Sen har jag ett otroligt välfötjänt lov och efter det går vi ut i 6 veckors praktik!! Yey!

Dessutom har jag
* skrivit MVG(alla rätt!) på mitt svenskaprov!!!
* fått VG på ett oförberett prov!
* mina redovisningar har varit hel grymma!(sant!)
* klarat av alla mina prov utom ett!(historia, såå ointressant!)
* och min recension känns grym!
Damn, jag känner mig faktiskt otroligt bra! Att jag klarat av dessa veckorna, det trodde jag aldrig! I did it, all by my self! Och jag är så stolt! Nu känns det som jag klarar av vad som helst!

Nu ska jag jobba lite på filmanalysen sen blir det stallet, där Calle ska få gå ut i det fina vädret. Idag är det svin kallt men hur fint som helst! Blir ÖRS sen, eftersom jag inte har så mycket plugg. Gött mos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0