Livet är underbart!

2009-10-16 - 21:47:37



#1 finaste älsklingen idag efter hårt dressyrpass och #2 sötaste ponnyhästen!


Skolan var massa kul idag (Y) Men det är den alltid nufötiden jag vet inte varför egentligen men jag gillar det. Lagom mycket att göra nu när det lugnat ner sig, min absoluta favorit är ju där och massa andra trevliga människor och sen går det som en räls för mig nu också och man kan ha roliga konversationer med lärarna och ja det känns bara så jävla bra rent ut sagt!

Sen var jag extra snällis idag och hjälpte en tjej med hennes design. Tess kompis, som jag träffade på hennes 20-års fest :) Tjex in here! Och sen åkte jag till stallet, där det blev ett långt dressyrpass för kusen och han gick så jävla fint rent ut sagt!!! Oh vad bra det kändes! Jag kommer på han mer och mer och nu fungerar det verkligen! Puss på honom! Imorgon åker vi till ÖRS och har hoppträning, vi ska nämlingen vara med i hoppgruppen! Tummen upp för det. Jag hoppas bara att han sköter sig så vi inte gör bort oss totalt, men i vilket fall som helst så älskar jag han mest! Hihi, min lilla älskade häst!

Annars måste jag bara säga att jag älskar livet just nu! Allting bara fungerar och det känns så sjukt bra! Jag mår bra och jag lever livet, det är inte livet som lever med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0