Min fina hoppehäst

2009-10-13 - 21:45:00


#sötaste hästen♥


Blev hoppning idag som sagt, satte upp 3 hinder(det enda vi har hinderstöd till) och gjorde det så man kunde ligga på det som en liten bana. Vi får ju träna oss nu till den 8 november om vi ska klara av en hel bana med raket-hästen. Och han var jätte duktig verkligen! Han är så duktig, lite mycket turbo emellan åt men han lyssnar endå så mycket bättre nu än innan! Hoppade 80cm idag igen och det flyter på som bara den. Håller tummarna att vi kan åka in till örs och vara med i hoppgruppen på lördag, just nu ser det ljust ut! Det hade varit fruktansvärt kul. Lite fler hinder, bra övningar och lite hjälp också.

Förresten så har jag tappat min mobil :( Den är verkligen inte här hemma, någonstans! Enda tanken jag har är att den ligger i skolan när vi satt i ett klassrum vid datorerna. Jag ska be till gudarna att den ligger kvar imorgon eller att någon har lämnat in den. Annars gråter jag stora bamse tårar.

Här är två filmer från dagens hoppning;




Nu blir det duschen, plattning av håret och lite plugg innan sängen. Byebye för idag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0